تورنتو می تواند در این آخر هفته گرم ترین روز سال خود را داشته باشد


انتظار می‌رود روز جمعه در تورنتو و GTA یک یخ زدگی ناگهانی پیش از دمای هوا رخ دهد برای گرم کردن سریع این آخر هفته تغییر دهیدباران جدید در راه است

امروز صبح در تورنتو به دلیل هجوم مختصر هوای قطبی، دمای خورشید در بیشتر ساعات روز گرم خواهد شد و حداکثر دمای آن در طول روز 10 درجه خواهد بود.

اگرچه هوا در روز شنبه چندان گرم نخواهد بود، اما دمای هوا تا 14 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، اگرچه بارش باران فراوان پیش بینی می شود. 680 اخبار رادیو تورنتو، جیل تیلور، هواشناس هواشناسی تورنتو می گوید دمای بالای فصل تا یکشنبه ادامه خواهد داشت، که می تواند گرم ترین روز سال باشد.

“14 درجه سانتیگراد برای بالا [on Saturday]، و تا غروب نزدیک آن خواهیم ماند. دما در روز یکشنبه به 25 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، حتی کمی گل آلود خواهد بود، اما گاهی اوقات باران خفیفی خواهیم داشت.

این باید یکشنبه را به گرم‌ترین روز سال تا کنون تبدیل کند، پس از اینکه دمای هوا طی یک گرم شدن زمستانی نادر و کوتاه در 13 مارس به 20 درجه سانتیگراد رسید.

چقدر باران انتظار داریم؟

تیلور می‌گوید که باران حدود ساعت 6 صبح شنبه آغاز می‌شود و تا حدود ساعت 6 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت. تا فردا ممکن است 10 میلی متر باران در تورنتو ببارد.

روز یکشنبه از نظر بارش احتمالی ابهام بیشتری دارد.

در برخی مناطق احتمال رگبار و رعد و برق به صورت جداگانه وجود دارد و احتمال بارش بیشتر وجود دارد، اما در این مرحله دیگر قابل پیش بینی نیست. می‌توانیم با 15 میلی‌متر باران در آخر هفته وارد هفته جدید شویم.

بر اساس پیش بینی دوربرد، دوشنبه یک روز دلپذیر با حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و ترکیبی از خورشید و ابر در تورنتو خواهد بود. روز سه شنبه ممکن است بارندگی بازگردد، دمای هوا 20 درجه خواهد بود.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید برای 680 اخبار رادیو تورنتو آب و هوا را تضمین می کند و پیش بینی توسعه یافته خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید